Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Felmeddelande på startsidan

Hej! När jag går in i BL Adminstration så kommer inte någon startsida upp längre utan bara en massa text, vad kan ha hänt? Mvh Louise
Louise Lindström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hejsan Louise,

    Detta beror på att den integrerade webbsida som automatiskt startas upp vid start av BLa strular för tillfället. Programmet fungerar precis som vanligt, trots detta felmeddelande. Du löser detta felmeddelande genom att rensa cachen i Internet Explorer (oavsett om det är den webbläsaren du använder normalt sett). Följ dessa steg och starta sedan om BLa så bör felmeddelande försvinna:

    1) Starta Internet Explorer och klicka på kugghjulet i översta högra hörnet och välj Säkerhet och Ta bort webbhistorik på den meny som kommer upp:



    2) Se till att kryssmarkeringarna ser ut exakt som på denna bild och klicka på knappen ”Ta bort”



    3) Stäng Internet Explorer och starta BL Administration igen så bör felmeddelandet vara borta.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Jocke Support
  • Hej, fungerar inte för mig men jag har Edge. Kan du hjälpa mig, tack.
    Ullo AB
  • Hej

    Då antar jag att du har Windows 10?
    Om så är fallet kan du i nedre vänstra hörnet av din skärm se ett förstoringsglas tryck där och sök sedan efter Explorer du borde då få upp och kunna klicka på ikonen för detta.
    När du gjort det kan du följa guiden ovan för att bli av med problemet.
    Mattias Support
  • Tack, det funkade.
    Ullo AB
  • Hej!
    När jag öppnar en kund så får jag felmeddelande:
    500 Internal Server Error.
    Har försökt att rensa cachen i Internet Explorer men det hjälper inte.
    Med vänlig hälsning
    Barbro
    Barbro Andersson
  • Hej,

    Om du stänger programmet och startar om det så ska felmeddelandet vara borta.
    Var ett problem med onlinesidan men ska vara fixat nu!

    Med vänliga hälsningar
    Maja Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

För att kommentera måste du ha ett supportavtal. Ange kunduppgifter