Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Problem med startsidan/BLA Online?

Har du problem med startsidan i BL Administration?



BL Administration Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Detta beror på att den integrerade webbsida som automatiskt startas upp vid start av BLa strular för tillfället. Programmet fungerar precis som vanligt, trots detta felmeddelande. Du löser detta felmeddelande genom att rensa cachen i Internet Explorer (oavsett om det är den webbläsaren du använder normalt sett). Följ dessa steg och starta sedan om BLa så bör felmeddelande försvinna:

    1/ Starta Internet Explorer och klicka på kugghjulet i översta högra hörnet och välj Internetalternativ på den meny som kommer upp

    2/ På första fliken Allmänt, klicka på knappen ”Ta bort…” ungefär mitt på sidan

    3/ Se till att kryssmarkeringarna ser ut exakt som på denna bild och klicka på knappen ”Ta bort”


    4/ Stäng Internet Explorer och starta BLa igen så bör felmeddelandet vara borta.

    BL Administration
  • Det har inte hjälpt. Samma problem fortsätter. Har ni något annat råd?
    Hanna Denize
  • Hej Hanna,

    Testa att starta om programmet, om det ändå inte fungerar är det bäst att du ringer oss så får vi fjärrstyra din dator och kika, 0650-541405.

    M v h
    Anders Support
  • Hjälpte för mig ifall man också startar om BLA

    Oskar Ahner
  • Hej
    Jag fick instruktion hur kan jag logga in men hittar inte sidan där jag kan använda uppgifter. Kan ni hjälpa mig?
    Kundnr.:287535
    Marcelex AB
    Med vänligt hälsning
    Julianna Márkus
    0704438873
    Marcelex AB/Julianna Márkus
  • Jag kan inte  logga mig in på administration sida
    Marcelex AB/Julianna Márkus
  • Hej Julianna!

    Vart är det du försöker logga in? Är det i "Mina sidor" på vår hemsida eller är det i programmet BL Administration?

    Mvh
    Evelina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

För att kommentera måste du ha ett supportavtal. Ange kunduppgifter