Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Hur får jag bort popupfönstret som talar om att det inte finns inscannade fakturor?

Jag la precis upp en ny kund där det inte kommer att finnas några inscannade fakturor i redovisningen. Nytt fenomen uppstod - det dyker upp ett popupfönster som talar om att det inte finns några inscannade fakturor varje gång jag ska starta att lägga in en vanlig registrering av hens pappersleverantörsfakturor.

Hur får jag bort det och slipper en massa extra knapptryckningar och irritation?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Monika!

    Kontrollera under Arkiv - Företagsuppgifter - Leverantörsreskontra - Knappen EFH Elektronisk fakturahantering - fliken Reg inkommande fakturor. Där ska inställningen vara "Direktregistrering skannade leverantörsfakturor/e-fakturor


    Återkom om du fortfarande får upp rutan när du ska registrera fakturor.

    Med vänliga hälsningar

    Kristina Support
    (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.