Bokföring

Jag har precis bestämt mig för att själv sköta bokföringen i mitt företag och bara låta min redovisningskonsult hjälpa mig med bokslut, deklaration och sådant. Därför klickade jag härom dagen i tilläggstjänsten "bokföring" under tilläggstjänster, när jag var inloggad på mitt konto. Jag kan dock inte se någon förändring på min sida. Det finns inget alternativ för att bokföra exempelvis ett kvitto som jag har laddat upp nyligen. Kan ni hjälpa mig att lösa detta?
Jag kan inte heller se de två dokument som jag mejlade in under gårdagen, den 21 mars. Så det känns som något är fel där också.

Jag vill inte att mitt meddelande ska visas publikt.
Elin af Forselles

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Kan du gå in under Inställningar - Användare och abonnemang och först dubbelkolla att du har lagt till Bokföring under Abonnemang och sedan kolla på din användare så det är ibockat där. Kom ihåg att spara om du gör en ändring. När du är inne på din användare kan du även kolla så det är valt att du ska se alla dokument och inte bara de som du själv har laddat upp. Då borde du se underlagen under Dokument.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.